عود FSGS پس از درمان: چه باید بکنید؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عود FSGS پس از درمان: چه باید بکنید؟

عود FSGS پس از درمان: چه کار باید همانطور که همه ما می دانیم که پیوند کلیه یک درمان موثر برای نارسایی کلیه ناشی از FSGS است. بعد از عمل جراحی، بیمار ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت است. با این حال، برای بیمار ساخته شده است که این عملیات، آنها هنوز هم سیستم ایمنی بدن دچار کمبود با کمپلکسهای ایمنی مضر است. بنابراین این بیماری به راحتی سقوط خواهد کرد. پس چه باید انجام FSGS عود پس از پیوند کلیه است؟

به فرانک، به عنوان یک بیمار به نگرانی بیش از حد، نکته کلیدی برای شما می باشد برای پیدا کردن درمان جایگزین برای کنترل بیماری خود را در زمان.

در طب غربی، هیچ درمان خاصی موجود است برای رسیدگی به عود بیماری کلیه در پیوند کلیه. خوشبختانه، ما یک درمان موثر برای این موارد در طب چینی، شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توسعه داده اند. در این درمان، پیوند دوم یا دیالیز می تواند اجتناب شود.

به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بیشتر بیماران بی خطر است. شما می توانید کلیه جدید از آسیب بیشتر و تنزل محافظت می کند. چه چیزی بیشتر، شما می توانید عملکرد کلیه ترویج و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن.

و FSGS بیمار اگر عود بیماری خود را بعد از پیوند کلیه، شما باید بیش از حد نگران نباشید، به سادگی درمان مناسب را در زمان، که به شما کمک خواهد شرایط خود را مدیریت یک بار دیگر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای عود FSGS پس از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا WhatsApp + 8615732170898، ما همه چیز ممکن است انجام خواهد داد برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: